Tisdag-natt!

Ska bara skriva detta inlägg sedan ska jag krypa ner under täcket och sova :)
imorgon blire först sjukhuset med mamma , hoppas hoppas hoppas!
och sedan ska jag hem och gå ut med Mathilda och hennes morfars hund Jerry-Perry.
Ska gå en riktigt långrunda, jag säger bara på med mössa och vantar och hela kittet!
Sedan blir det stan och äta. Ska försöka äta något nyttigt!
Vad är nyttigt i den här stan? - Ingenting!

Godnattis!
Postat av: mathilda

Om jag drack alkohol under tiden jag åt waran menar du? ja det gjorde jag... inte överdrivna mängder och ingen Sprit, men vin cider m.m drack jag. gör inte du det? jo men jag har hört något om kopparspiral.. tror inte det är några direkta hormoner i det.. eller nått.. lycka till hos läkaren!:)kram

Postat av: Henryrebecca

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-02-22 @ 11:52:32
URL: http://henryrebecca.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback