LISTA!

Vad heter du: Emelie
Var bor du: Norrköping

Trivs du där: Nja, sådär. Vill flytta till stockholm!

Brukar du läsa horoskop: Om jag bläddrar i extra så visst kollar jag det!

Festar du mycket: Nästan varje helg iaf.

Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: haha..naae för fan!

Äger du ett busskort: Ja, ett periodkort.

Vad åt du till frukost: Yogurt.

Har du haft sex idag: haha va? jomenvisst på skoltoan.

Nästa mål i ditt liv: Resa långt åt helvete.

Hur svarar du i mobilen: "aa Emelie"

Antal timmar sömn inatt: 5 timmar ungefär.

Sov du ensam: Nej, min vän Camilla sov hos mig.

Din hobby: Shoppa, festa, träffa vännerna och Robin :)

Vad är det för veckodag?: onsdag

Vad åt du senast: korvstroganoff och ris i matsalen.

Vem fick du sms av senast: Lindex..

Vem ringde dig senast: Anna.

Godaste ölen du druckit: Det finns ingen god öl.
Vilka hårfärger har du haft: Alla möjliga.

Vad såg du senast på TV: Slalom igårkväll.

Vad läser du för bok just nu: Ingen.

Längd: 167,5 cm.

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: pissgult och vitt.

Vad gör du om ett år: GÅår andra terminen i 2:an..

Önskar du att du bodde någon annanstans: Japps.
Dricker du: Ja.

Vilken parfym använder du: Mexx

Vilka skor använder du: ett par stövlar.
Dagens klädsel: rött linne och en omlott-grejs över och mina gul&blåjeans. Samt en röd everest jacka och mina bruna stövlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback