Helgen!

Har haft en underbart trevligt helg. I fredags så kom ett par tjejor hit och firade mig och åt och så. tack så mycket för det både roliga och fina presenterna :) Sedan drog vi vidare till en "fest" i ljura. Så var vi där och så. Fick skjuts hem vid 3-tiden av Nicke, mycket snällt.. tack! Igår så sov jag hela dagen inprincip. på kvällen åkte jag bort till frinavet med mina päron, och tittade på när min syrra sjöng i Talang , mycket duktig var hon och vann gjorde hon också :) så nu är hon vidare! Vid 8 ringde Lina, så bestämde vi att vi skulle på fest.. Så då åkte jag hem till henne och tog spårvagnen till hennes pappa och där fixades en hel del massa grejer.. haha! Sedan bar det mot Vilbergen. hade fett kul :) Tack för en underbar helg allesammans ;D ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback