Dåligt!

jag har inte städat och jag har inte pluggat matte. Fan vad dåligt av mig. Blir att plugga som en dåre imorgon istället, innan Robin kommer. Han ska sova här . Myspys :) Och så måste jag verkligen städa mitt rum, usch så himla stökigt är det. Blir att plocka undan lite nu, innan jag ska lägga mig.

imorgon är en rätt bra dag i plugget, Matte, Musik, Historia, Engelska och Mentorstid.
Något jag inte riktigt förstår är, varför man har den där jävlans tråkiga mentorstiden?!
Kan de väl lika gärna ta på en annan lektion. Istället för i slutet på dagen.
slutar 15 som senast!
Postat av: Justinbeatrice

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback