julivårthus - not yet!

Jag mår inte alls bra, har ont i magen, huvudet och mår typ illa. Blev väl matförgiftad på Paus förut idag, nejvars men man vet aldrig. Åt där iallafall med Michelle idag (:

Ska nog gå och lägga mig om ett tag, försöka julpynta mitt rum med lite grejer. Jag bara älskar julen, finns inget mysigare än att vakna upp på morgonen och äta en god frukost betående av julvört med skinka på. Och efter den smarriga frukosten gå in till vardagsrummet och öppna klappar ifrån mor och far. För de andra får vi på kvällen hos Farmor och farfar. Det är bäst att vara där på julafton. jag vet inte, men tycker inte om att vara hemma då. Det är så omysigt på något sätt. Är så himla van att vara hos Farmor och farfar med mormor, moster kusiner och faster :)

imorgon får jag se om jag knallar till skolan,jag måste iallafall dit på förmiddagen. Har en tid hos kuratorn imorgon, så måste väl knata dit. haha. Se vad som händer?


Pusss
Postat av: Michelle

Haha matförgiftad x)

Ska få ihop pengarna. Jag och du ska åka utomlands och slippa sverige under en del av vintern.
Sola, festa, bada och ragga.

2007-12-12 @ 09:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback