Helgen i ett.

Igår vaknade jag upp lite halv-bakis sådär, åt lite frukost och satte mig vid datorn och läste lite bloggar. Hamna inne på msn ett tag också, där bestämde jag och Lina oss för, att dra en runda nere på stan och ta en fika.
Blev en fika på Cafe.com tror jag det heter iallafall? Pratade om allt möjligt, diggar dig bruden till max. Tråkigt att vi inte ses så ofta längre. Men sådan är tiden?

vid 16-tiden drog jag mig mot Ljura och där blev det lite dricka, bål som endast smakade sprit och björnbär (brände då lite i halsen). Så kom resten av folket, de blev att äta smörgåstårta och sedan annan tårta. Mycket gott var det. Åkte in till stan och mötte Mathilda och Emelie, satte oss en stund på mcd, men det varade ej länge. Drog tillbaka till Ljura med de två. och så stannade vid där till ca. 1.30 :) Mycket lyckad kväll!

idag var det kalas hos moster med familj. Hennes sambo fyllde eller fyller 37 idag. Så vi var där och grattade honom och så. Träffade hela hans släkt and so on. Så har jag träffat Mathilda nu ikväll, var inne och käkade i stan. Åkte sedan hem hit till smedby och träffade Emelie, Alex och Tomas :)

Det var min helg i ett :)
Postat av: Tobias

svar: yes det är gött :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback