Grattis Marie Picasso.

vaknade imorse, orkade inte åka och sola just då. Så gick upp lite senare,fixade till mig och gick iväg till bussen. Där mötte jag på en trött Michelle som skulle åka och sola, så hänkade på henne. Vi solade på Drop-in-sol, väldigt bra faktikst, funderar på om man kanske ska dit imorgonbitti igen?  Så när vi hade solat drog vi och fikade på Åby konditori, väldigt gott må jag säga och billigt. Därefter blev det att dra till skolan och skriva prov. Gick nog inte så jättebra.

Efter skolan åkte jag och Mathilda till Linköping med farfar och hämtade farmor, så åkte vi till Ljunkan. Oh herrejävlar vilken stooor skola :O Riktigt fräsch var den :) Träffade Emeliie också,som kom med tåget. Så var med inne i svetsen med massa killar och så.

Nu ikväll har vi varit hemma hos Danne, inte så där värst kul kanske? men men, lite tidsfördriv på det lixom. Åkte hem och såg idolslutet, och Marie är den värdiga vinnaren. Även om jag diggar Amandas sjukt unika sångröst mera :) Det är alltid 2:an som slår igenom bäst ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback