Fall nu ner snööööö.

Nu ikväll har jag bara städat och julpyntat mitt rum.
Men har inge Christamasfeeling över huvudtaget
och det må jag säga suger hårt. Vart fasan är snön?
Jag vill ha en vit jul, ingen tråkig GRÖN JUL.

Postat av: Harry

Nej eller hur, det känns inte alls som jul. Jag känner mig bara skitstressig och juletiddddd kännz bara som en ytterligare belastning. Fan alltså Berg, vi är rätt gamla nu. Men snart är jag klar med körkortet och då drar vi tycker jag. Ett tag. Förresten ses vi på lovet har jag bestämt, ok? Puss.

2007-12-23 @ 00:20:07
Postat av: Karin

GOD JUL:) kram!

Postat av: Abdulsina

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-09-15 @ 12:13:01
URL: http://abdulsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback