Det värker..

Sitter här och svullar med lite cola och choklad. Köpte det igår i Östra Husby innan vi skulle åka och rida. Så åkte vi hem till Emelie och började rida lite, eller vi skrittade, Matti höll i min häst. Så när vi är på väg tillbaka hem till Emelie, så släppte Matti hästen och den sätter fart i galopp , jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, eftersom att jag inte är så van. Så jag släppte tyglarna och ramlade av, och det blev världens duns. Slog i höger sidan, huvudet och ryggen. Men det som jag har mest ont idag är sidan och ryggen. + att jag är så förkyld också, så går det inte att hosta, för att det gör så ont. Men men, ut ska jag ikväll iallafall.

och nyss ringde Emelie och berättade att hon ramlat av sin häst. I lördags ramlade Mathilda av samma häst. Men men, jag ska upp på en häst igen det ska jag. Fast icke den som jag red på igår, det får bli Nuja nästa gång :)

Ikväll blir det att träffa Emelie, Tomas och Tobias :) Se vad vi ska hitta på för något då?!

Vad har ni för nyårs-planer? :)
Postat av: natta

inga särskilda planer.. lite tjejmys ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback