tjugosjundeiåttonde

skolan idag gick bra, hade info&layout, svenska, praktiskt marknadsföring A och Engelska. Hyffsade lärare den här gången. Men saknar alla på de-geer. Men det ska nog gå bra det här på Kungsgård. Måste tänka positivt.
Så efter skolan drog Mathilda och jag ner till stan och mötte Johanna , så drog vi och käkade kebabtallrik på Maestro (stavning?). Det var mycket gott. sola gjorde vi också. Nya rör, så fick faktiskt mer färg än vanligt. Och så har inte jag legat i ett solarium sen i Februari innan Spaninen :) Men nu blir det att köpa sig ett kort faktisk. Ska hålla mig brun hela vintern hade jag tänkt. Kretafärgen har försvunnit ganska så mycket. Ytterst lite kvar på ryggen, benen och magen. Så drog jag till maxi, trodde mamma slutade 18. Men icke det, klockan 19. Så då hjälpte jag till lite och plockade upp korv och lite annat. På stan hade jag hittat ett par nike-dansskor. Ska faktiskt börja dansa tror det eller ej. Med Mathilda och Fanny (: Ska bli riktigt kul. Så visade jag de skorna för henne.  Och hon tyckte att de var snygga så jag fick dem. Hihi, tack :)


På lördag blir det Göteborg med Johanna, Fanny och Weine (:

och Ewe klarade uppkörningen, Grattis :)
Postat av: Emeliie

o faaan jaaa dom skorna du vissa niiiike skorna dom va läckra:) .. ...

2007-08-28 @ 12:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback