om tiden vill ifatt

Det känns som om någonting är fel, har en stor klump i magen. Känns jätte konstigt. Känns som om jag vill börja tjuta när som. Förstår fan inte varför? Det känns även som om det är någon som jag typ saknar eller något.

Jag orkar inte med allt just nu. vill bara dra härifrån. Vill ni med till Köpenhamn 29-30 september girls? (:
Postat av: cisssi

Men emelie råh ;O inte bra!!
jag brukar med ha så ;O eller ja brukar känna mig helt tom =/ som när ja ska försöka känna efter. hur känner jag egentligen. kommer inget svar =/ typ som jag är död eller något ;O helt crap xD O_o
vilka ska du dit med? (:

Postat av: Boutottwa

I want to say - thank you for this!

2007-12-21 @ 06:40:29
URL: http://boutottwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback