mopedist javisst

Varit ute och åkt moppe nu ikväll med Mathilda och Emelie. Jag blev skjutsad av Emelie, hon har en crossmoppe. Och så var vi ute i Lindö och satt där och käkade lite godis. När vi åkte hem åkte vi i roligaste guppen, haha höll på och dö ;) Så tittade vi på min systers match. Såg också en gammal barndomskompis ifrån landet, kul och se dig Hanna (:

och jag måste fan klippa och färga mitt hår. Ser ta mig fan helt förskräcklig ut i huvudet.

Och igår ja började skolan. Började på Kungsgård, det är väl sådär. Hoppas att jag har valt rätt program nu och så :)
Postat av: Nicolasmariann

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback