Akuten

Vaknade vid 8 imorse och ropade på mamma och sa att jag kanske har en propp i benet igen. Så ringde vi sjukupplysningen och så pratade jag med henne och då sa hon att hon tyckte det vore bäst om vi åkte upp till Akuten, vilket vi gjorde. Så tog de ett blodprov i min handled typ som en spruta, de gjorde svinont. Jag är jätte pipplig för sådant. och sedan tog hon blodprov i armen. Vid halv 1 tog de ultraljud på benet. Och när jag kom tillbaka till Akuten var det fett mycket folk där, och då kom snyggläkarn in och berättade o sa att det inte var någon/några proppar. Typ bara rester ifrån de gamla. Och nu har jag ont i halsen och feber. Mår rent ut sagt ganska dåligt. FAAAAAAN, nu när det är sista dagarna på lovet. Aja, ska bli bra idag, så jag kan dra ut imorgon och hämta min mobil som varit inlämnad (:

Postat av: Camilla

TACK GODE GUD, att du inte fått tillbaks propparna! Ingen King-Kong utan Bängman you know.

2007-08-14 @ 19:40:36
Postat av: Lukaseira

Very well done site! Please keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback