Psykiskt mående.

Förstår inte vad som hänt med mig? har aldrig varit såhär förut, känner mig helt nere. Folk säger att jag har blivit tråkig och konstig o att jag är sur. Jag fattar inte vad det är. Måste kanske prata med någon.. 
har varit hemma i 2 dagar nu, men imorgon blir det att gå. Har ändå bara Spanska och Matte.  



Allt är piss, skit, helvete!
Postat av: camilla

i'm always here for you! <3

2007-04-13 @ 18:36:02
Postat av: cissi

emelie, vi måste ses oftare, tycker jag!! och så du vet; jag finns här för dig, som du alltid funnits där för mig:)<3

2007-04-13 @ 21:42:05
Postat av: Anna

inte kul att må skit, hoppas du mår bättre snart. jag vet vad dåligt mående går ut på, har mått skit i större delen av mitt liv och endå e jag bara 21 år

Postat av: Citty

Man mår ju inte bättre heller när folk påpekar hur tråkig och nere man är :P

Ibland måste man få må dåligt, annars vet man inte vad må bra innebär :)

2007-04-16 @ 00:48:51
URL: http://copyright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback