Liseberg

Kanske det blir den artonde Maj med gårn. Så jävla kul är det, jag älskar karuseller :) och så hade det en ny åkattraktion, Uppswinget :) Den ser faktiskt lite läskig ut. Det är så himla kul och åka med gårn, roligt folk. Har åkt med gårn tidigare till , Liseberg, Grönalund, Skara och Stöten! Det är oförglömliga minnen det! Så nu hoppas jag på att de tar det den 18; onde maj. Då är det klämdag, för de som inte visste det :) ledigt både 17 och 18 då :D Lite skönigt sådär.. Tydligen enligt en nedräknar grejs i min kalender man har fått ifrån skolan, så är det bara 25 skoldagar kvar till lovet? Kan det verkligen stämma? När jag räknade fick jag med flera.. Hoppas att jag räknade fel! 
       


                                          



  image161 Uppswinget ;)
Postat av: Anonym

ohh jösses visste inte hur den såg ut. haha.p

Postat av: Karl H.

Jag gillar din blog!

2007-04-12 @ 11:25:23
URL: http://www.bolån-guiden.se/ansök_bolån/
Postat av: Camilla

jag hoppas du också räknade fel xD ge mig den 8:e nuuuu! :D

2007-04-12 @ 17:39:11
URL: http://fleming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback