jag vill bli brun!

Jag tänker inte sola solarium och jag tänker inte heller smörja in mig med brun-utan-sol. Ska försöka sola så mycket som möjligt ute och sen om ca. 50 dagar är det Kreta som gäller. Så då hoppas jag på att kunna bli lite brunig. Jag har faktiskt inte solat solarium sen i februari (: Nej, nu blir det att ringa mamma o se om hon kan hämta mig. Ciao!
Postat av: Anna

jag trycker i solariet jag, men om det är nice ute så är det väll ett plus. Känns dock som jag har beroende av att pressa i solarium. Kanske är det en fara om man gör det 1 gång i veckan hela tiden

Postat av: Chrisanastasia

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-09-22 @ 11:16:28
URL: http://chrisanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback