Btw!

Så var det rätt par i Let´s dance som vann. Martin och Cecilia, åh det är så söta tillsammans. Fick nästan glädjetårar när de sa " och dem som vinner är            Martin och Cecilia!" Gu så kul! jag tycker faktiskt att Martin är lite het sådär, vad tycker ni?

image133 inte den bästa bilden precis, men vafan det är ju Martin!
Postat av: Anna

ja dom är söta och jag blev extremt glad. det kändes ju lite extra eftersom han har varit min arbetgivare. han är egen företagare och jag blev anställd där. jag visste inte att han var känd förän jag slog på tv:n och såg han i dans skor. men hey där e ju min gamla chef i dans glajor och han har man snackat med i telefon och bytt ord med, tjena här vakna jag till liksom :D han e het i verkligheten kan jag säga, men han hade en rikgit big but eftersom han idrottar, men nu had ehan ju blivit smidigar eoch gått ner 7 kilo via dansen...

Postat av: matilda

ja de är skitsöta tillsammans! och martin är riktigt gullig tycker jag! han ser så himla snäll ut! :D

2007-04-01 @ 12:13:13
URL: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback