Jag vill ha nyyyyya kläääääder o annat!

  • Jeans, ett par Acne skulle ju inte sitta helt fel om jag säger så, gärna ett par mörka nu till hösten o vintern.
  • Kofta, en stickadkofta åh, vad snyggt o mysigt till hösten o vintern. de hade fått in väldigt fina på Lindex.
  • bastoppar, behövs massa nya linnen o t-hirtar!
  • skor, har ett par stövlar, men vill ha några med lite högre klack.
  • Halsduk, en stickad vit en , åh, så fint!
  • vantar o mössa, gärna i vitt de också!
  • smink, hej&hå vad jag vill ha nytt smink. Läppglans, åh I Neeed!
  • Brun utan Sol, måste jag köpa omgående. Är så himla vit i ansiktet så det inte är sant!
  • väska, en ny fin brun skinnväska åh, så läckert :D

Postat av: Honeydew

JAG SNOR! :D

Postat av: Ibrahimgrete

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2009-02-19 @ 10:00:47
URL: http://ibrahimgrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback