jobbig dag!

Åh, usch jag hatar tisdagar. Tråkigaste och Jobbigaste dágen iskolan. Börjar med Samhäll 8.20 tätt följt av engelska och lunch, idag gick vi och åt på stan jag och några tjejer. 11.50 började idrotten, var någon från "korpen" och skulle lära oss att dansa streetfunk (stavas så?) Var jättesvårt. Men alla var jätteduktiga :)
Sedan blev det Svenska, gick rätt snabbt. Efter svenskan så var det då dags för mitt favoritämne-Not! nämligen Naturkunskap. ushc, hade ett jävla förhör på hundra sidor med massa frågor. Hemskt, det är ju fan som ett prov. Jag undrar verkligen hur hans prov kommer att se ut?

Igår blev det stan med mamma och systrarna, fick en omlott-shirt och ett linne ifrån JC!
Tänkte spara det och så ska jag nog ha det på Julafton.

Måste snart sätta mig och plugga igen, har svenska prov imorgon och Samhällsförhör.
så jag säger bara see you Laaaaaaaaater!

Postat av: Honeydew

Du är utmanad!
http://honeydews.blogg.se/211106214745_utmaning.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback