i brist på annat.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding och alla sorters soppor
Kläder just nu: jeans och tröja
Musik just nu: Lars Winnerbäck- För dig
Vad sa du senast: "jättekul du " till min kära mor.
Sommarplaner: Ska nog åka till Kreta och sen jag ska nog jobba.
Fisk eller badkruka: fisk (A)
Hur många kuddar: 2
Favoritväder: Soligt och varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: täcke, kudde och mobilen
Spelar du nåt instrument: haha, spelar lite gitarr då och då hemma.
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: ingen sparare iallafall.
Vem är viktigast för dig: Familjen och alla vännerna.
Bästa film: Jag kommer inte på någon ;P
Tror på liv på andra planeter: nae
Kommer du ihåg din första kärlek: Jo men visst gör jag det.
Älskar du henne/honom fortfarande: haha, nae.
Har du några homosexuella vänner: jo, det har jag.
Tror du på mirakel: ibland.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nja, inte så säker.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken.

Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: om jag är.
Snarkar du?: bara när jag är förskyld
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? de flesta
Äckligaste djuret: ormar.
Största svaghet: jag vet inte.
Det här är jag bra på: massa (A)
Bästa bok?: Gossip girl
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle faktiskt kunna flyga långt långt bort.
Vad vill du jobba som? har inte kommit på något än.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? bara blogg!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Om jag vågar ska jag tatuera mig, vill pierca överläppen.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gungar du på stolen? ganska ofta ;D
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag skulle vilja hoppa , men är lite för rädd.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster om jag är med kniv, annars höger.
Hur är din drömtjej/kille? Snäll och omtänksam
Hur många syskon har du? 2 yngre systrar
Vad är du mest rädd för? Döden
Är du rädd för blod?: En aning, men visst klarar jag av det.
Saltar du på maten?: Aldrig
Gillar du att sjunga?: Jag älskar att sjunga.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?: Samhäll/ekonomi, jag valde det för att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir äldre. Så det är en bra och bred linje. fast nu skulle jag vilja byta, är så himla mycket plugg :/
Anser du att du är stark?: Absolut ; D
Brukar du sola?: Det händer , ska köpa solkort snart.
Vad gör du om du får hicka?: Håller för näsa, drar i luften och sväljer.
Har du en besatthet?: Nae...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback