Hejhej :D

sitter nu här med Linnsan! vi har badat ihennes pööl idag :D 29 grader, lite skönigt sådär :D
så har vi varit på hageby o ätit :) sen var vi hos min farmor och farfar , fast de var inte hemma :P

I torsdags så var jag på Lars winnerbäck i Linköping :) fan vad bra det var :) ett oförglömligt minne ;D
var så himla underbart fint väder den dagen :) var på stan innan o köpte nya kläder, det var för varmt :/ Men köpte typ en tunikagrejs och så köpte jag ett guldskärp ;D blev lite finigt sådär ;D


på lördag ska jag åka till smögen tydligen :/ tråkigt som fan, men men ... så kanske vi ska till Köpenhamn ;P jag hoppas på det iaf.


I lördags så var Daniel här och sov över, verkligen en söt och gullig kille :D vill träffas mera!
vi myste hela natten lång:D

I söndags var jag på stan med Linn, Julia óch Jessica ;D åt där och så köpte jag en ring :D
så när vi skulle till Jessica, så tar vi hissen och Linn trycker på stopp-knappen och så får vi inte igång hissen igen :/ ;D var fan kul, så brandkåren fick komma o öppna ;D

så har jag varit o badat i Klarsjön två gånger med Linn, julia , matilda och john ;:D


/ tackåhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback