---

Nu är det äntligen 1:a advent, så himla mysigt :) åh, ska äta gott sen med familjen,sen ska jag mammi och Mois åka o träna på Friskis :) Var så himla länge sen jag träna. Men jag hinner tyvärr inte med det nu, har så mycket i skolan. Min helg har varit bra, ifredags var Helena och Lina här och färgade håret på mig, eller Helena färgade både mitt och Linas huvud :) Linas blev kanon, mitt blev skit ;/ haha. Men men, måste helt enkelt avfärgat innan jag färgar det blondt. Sen åkte Lina och jag o mötte Linda, så gick vi till Sol&motion och solade. Har inte solat på länge, så det var skönt. När jag var klar där mötte jag SUsanna så kom mammi och pappi och hämtade oss, så åkte vi hem till mig och käkade lite. Sedan vid 21 var det då dags för att dra till Klocket och möta lite folk, och så blev det fest hemma hos Sara :) Var kul , träffade lite folk jag kände igen :) CAMILLA <3 så himla länge sen. Nu måste vi verkligen ta och ses :) Igår vaknade jag upp hos Min faster och tog mig därifrån hem och fixade till mig lite och så, sen vid 6 ungefär så mötte jag Robin vid ica :) Roligt och vara med dig , trivs verkligen :) sen kom Susanna, Micke och Lule hit :) då såg vi på tv:n litegrann och snackade. Jag diggar dig till max Lule, du är så rolig :)

Det var min lilla helg, idag återstår bara plugga och träna!
Pusssis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback