Godmorgon!

Är hur trött som helst , men jätte glad :) Börjar 9 idag, med musik, jag älskaaaaaaar musiiiik :D
sjunga sjunga, fan så kul!

Och ikväll blire ju att ha lite party hos Jessica , hur kul som helst ska det bli :D

Måste lämna tillbaka mina skor jag köpte häromdagen :/ de, var förstora :/
Men men, ska spara de pengarna jag får tillbaka, för om en vecka är det ju Stockholm som gäller :)
Hur kul som helst :D men inte att gå till riksdagen och på museeum. men men, sen är ju dagens höjdpunkt efter det, nämligen staaaaaaaaaaaaan :D gå i alla roliga affärer, fast så mycket kommer vi inte att hinna, eftersom att vi bara får gå på stan i 3 timmar :(
aja, man får åka dit någon helg i maj sen, eller på sommarlovet. eller jag och några tjejer i klassen ska gå på allsång på skansen, lääääääängtar!

Aja, ha det så bra!

Tack för mig...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback