nattinatti

Idag har det varit studiedag, har varit skönt. Jag har varit på körskolan och pluggat teori som en gnu. Så har jag träffat Mikaela på en liten senare lunch. Det var mycket trevligt vi har inte setts på sjukt länge så det var roligt. Jag ska ta och röra mig neråt Kalmar snart hade jag tänkt, för att se hur de bor och festa med alla studenter på Kåren. Efter det följde hon med mig och Fredrik och tog sprutan. Gjorde fasiken ont, det gjorde den inte förra gången. Så nu har jag fullt skydd mot hepatit A. Nu har vi sett Håkans Bar och Saltön. Såg även att jag fått min lönespec, blev positivt överraskad :)

Imorgon blir det att åka till Stockholm och göra vårat projektarbete. Ska gå på lite olika på Museeum och så.
Men innan vi hämtar ut bilen klockan 8 så ska jag besöka sjukhuset för en kontroll. Hoppas för guds skull att jag för en gångs skull ligger bra till!!

Nej nu är det dax för sängen, Godnatt!


Postat av: EmelieCatrine

Ja, läget kan man ju inte klaga på direkt ;)



Tack! =) Köpt på H&M. Är det bra med dig då Emelie?



Kram!

Postat av: amanda

sv: aha vilket sammanträffande :D jag tyckte det var lika kul när de kom hit. Vi kom på lite roliga saker att göra trots skitvädret ;D

2010-03-16 @ 07:18:18
URL: http://amandajasmines.blogg.se/
Postat av: Sophia

Låter bra du ;) hihi jag ska ta sista sprutan på söndag! <3

2010-03-16 @ 08:09:45
URL: http://sophiabergman.blogg.se/
Postat av: JULIA.

hihi, emelie du är alltid snyggast ! :)

2010-03-16 @ 19:22:12
URL: http://helloojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback