Födelsedagsfestis

Har inte orkat blogga på typ en vecka. Har varit helt död sen i fredags och lördags.

I fredags kom tjejerna och firade mig, vi var ca. 18 st :) Var jätte kul att alla kunde komma :) Hade skit kul!
Men minns inte så mycket, så har fått lite återberättat. Vid halv 12 typ drog vi ner till otten. Hade kul tills jag fick en jävla spya på mig av någon jävel. Så då vare bara att dra ner till garderoben och hämta ut jackan o slänga av sig klänningen. FAN! Fanny, jag och Dejan gick bort till Palace för att hämta Dejans jacka. Då vurpar jag rätt fram, har ett skapligt sår. Haha! Fyllekäk på donken. Efter det hem och sova. TACK TJEJER :)

I lördags vaknade jag och Fanny ganska tidigt, så då blev det att dela en pizza. Efter det sov vi ett tag, sen var det dax att göra sig i ordning o åka o hämta mormor. Vid 18 kom släkten + Fredriks mamma och co. Vi hade nämligen 90 årskalas. Firade både mormor och mig. Fick träningskläder, kläder, gi-kokbok, lampa, ljuslyktor, tavla, presentkort, rakningsgrejer, pengar och även thailändska bath :) Var skapligt trött under hela kvällen, men det gick bra :) De sista åkte hem vid halv 2. TACK ALLIHOPA!












Postat av: camilla

nu är jag riktigt impad bängis! inte bara ett långt inägg utan med BILDER också? :D YEY :D

Postat av: Malin

roligt ni verkar ha haft det :)

2010-02-14 @ 09:04:08
URL: http://loveiisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) har du ahft en bra daG? :)

2010-02-14 @ 20:09:54
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Douhaniiz<

hahahha ja börjar ärligt undra om ja typ har någon extra kromosom eller ngt xD för den 2a bilden på mig är fan inte normal xD hahahah.

2010-02-15 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback