s-j-u-k-l-i-n-g

Jag är sjuk, har ont i halsen, är snorig och hostar! Jag som skulle gått i skolan idag + att jobbat några timmar. Men ringde och sa ifrån och att jag inte kommer till praktiken varken imorgon eller på fredag. Känner att det är bättre att jag är hemma och laddar upp mig inför nästa vecka då bokrean börjar. Ska jobba på tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. På torsdagen när själva rean drar igång ska jag jobba mellan 7-18. Kommer bli sjukt tufft, men det kommer nog ändå gå bra. Jag tycker om när det är mycket folk!

Nu ska jag gå och göra lite te så att min hals och hosta blir bättre!

 
Bilden är tagen för exakt 1 år sen, när Mathilda och jag var
och shoppade o bodde på Hotell Rica i 2 nätter. 
Mathilda hade precis färgat mitt hår där, haha!  
Postat av: Kirch

sööööt tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback