jaha då var denna helg över för denna gången

Idag jobbade jag ju som sagt i 3 hela timmar. Och de 3 timmarna bara flög förbi. Det tackar jag för!
Efter jobbet åkte jag hem och käkade nudlisar. Efter det tog jag och min kära lilla (stora) lånade bil en tripp till farmor, där fikade vi och pratade massor (som vanligt). Men jag älskar och avgudar henne något enormt. Min bäääästa Farmor Lillan! 

Nu ska jag snart gå och krypa ner brevid min karl, vi ska väl la mysa lite innan det är dags för mig att stänga mina blå inför denna natt. För imorgon kl. 10 ska jag befinna mig på jobbet imorgon och imorgon jobbar jag dubbelt så många timmar som idag - hela 6 timmar. Wuhuuu!! Efter det ska jag ner och kika på soffa och andra grejer på Chilli :) Jag vill ha den 1:a Oktober NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!


Klippa lugg igen?
Postat av: EmelieCatrine

TACK SÖTNOS! Är du ledigt något i sommar?



Klippa lugg, ja det där är ett svårt beslut. Jag grubblar nämligen över samma grej... Jag hade ju lugg i hundra år innan jag ÄNTLIGEN sparade ut den, typ det bästa jag har gjort, haha ;) Men ALLA tjatar om att ja ska klippa lugg.... Så vi får se, kanske inte blir en hel-lugg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback