b r o w n i e

Måndag igen då. Hade 2 lektioner idag, snacka om onödigt. Var hemma i Rambodal och hämtade ett par grejer, åt mat och pratade mobilköp med pappa. Övningskörde även med Mammi :) Gick kanon, var ute på Vikbolandet o körde runt så att jag kom till Söderköping.
När jag skulle åka in till stan nu ikväll så satt jag mig på 119, som var rejält försenad. Fick höra att den var tvungen att kyla motorn. Kom en ny som vi 3 passagerare gick på, men fick återigen byta. Jag hatar bussarna här, det är ju alltid fel på dem. Irriterande till max. Hann gå på stan i 15 minuter. Köpte en stickad cardigan på Ginatricot + 2 kuddar på Chilli :)

Nu börjar strax Kändisdjungeln. Inte så där himla jätte bra. Men det duger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback