Halloween

Igår åkte Fredrik, Matilda och jag till Ikea, där köpte vi en ny tv-bänk och annat smått och gott. Shoppade lite på stan innan med Matilda. Hittade ett par skor, en tröja och en tunika :) Och idag köpte jag en skjorta åt mig och en åt Fredrik. Blev likadana ifrån Cubus, bara att han tog en röd och jag en blå :)

 Denna blev det, och nu är den ihopbyggd :)

Nu ska vi snart börja göra oss i ordning, för ikväll vankas det födelsedagsfirande hos farmor&farfar.
Postat av: josefine

jo jag vet, ullared var ju det ju tänkt först, men vi var lite snåla . men nästa gång blir det nog det :) jadå de är bra med mig, kom nyss hem från jobbet. hur är de själv?

Postat av: josefine

haha jaa ullared ja. men vi hade inte så mycket pengar att shoppa för , eller till bensin, så därför fick de bli det som var närmast :D och ingen av oss hade varit på vingåker heller, så det var mer därför vi åkte dit. ,men soms agt nästa gång blir det ullared. :)

2009-11-02 @ 23:38:43
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineksullman
Postat av: josefine

Heh jaaa. Okej, vi ska försöka åka snart vi också :)

Iveckan blir det att jobba , eller ja, jag har jobbat ikväll på hemtjänsten, och ska jobba där imorgon också, sen är jag ledig till sön, då är de mcd som gäller. Sen får vi väl se vad som sker dagarna när jag är ledig. själv då?

2009-11-03 @ 22:17:00
URL: http://www,metrobloggen.se/josefineskullman
Postat av: josefine

JA, det är synd. men det kommer väl det med snart :D heh. typ i januari .. Snön brukar ju inte lägga sig innan dess nuförtiden :D

2009-11-07 @ 14:44:08
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineksullman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback