första advent

jaha, redan söndag!
I helgen har vi haft det mys, igår var vi på Ikea och köpte julklappar. Så köpte vi även ett nytt soffbord. Sen åkte vi till maxi och även där köpte vi lite julklappar + presenter. När vi var klara där åkte vi till Willys och handlade.
Igår kväll slog vi in alla julklappar + presenter. Mitt tuffa gröna snöre tog slut, så ska in och köpa ett par rullar till och slå om allt. Jag har börjat tycka att det är kul att slå in nu, undra varför? ;)
När vi blev klara med det, så blev det att vi käkade tacos och såg på Robinson.
Idag har vi bara slöat, sett lite på Flickan som lekte med elden. Ätit lite rester osv. Nu ska jag strax gå ner mot spårvagnen ska möta upp Erica för att fylla på våra naglar. Efter det ska Fredrik och jag hem till mamma och pappa på första advent mys :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback