tuesday

Var hos psykologen imorse, övningskörde dit med mammi. Sen träffade jag Camilla, Sara, Denise, Matilda och Sofie på stan. Så käkade vi på mcd/chicken. Gick även en runda köpte en tröja på Ginatricot som jag velat ha länge men inte fått tag i :) Köpte också bara enkla vanliga svart strumpbyxor på lindex. Nu har jag precis gjort klart samhällen. Känns otroligt skönt att få grejer fixade. Alla kompletteringar ska vara inlämnad senast på måndag. Annars så sitter min pingla Camilla mitt emot mig. Hon nästan sover, hon är så trött. Haha!

Om ett tag när mamma och Moa kommer hem. Så ska jag få övningsköra till min älskling. Ska laga god mat och mysa. Plugga lite till matte-nationella som är imorgon, usch hatart. Ska väl även se en film som man kanske kan somna till :))

 my neeeeew lovely :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback