mysmysmys

Hade det jätte trevligt igår med tjejerna hemma hos Tessan, vi drack, prata o skratta. Kom hem vid halv 2, gick o la mig då. Men kunde inte somna på direkten. När jag väl somnat så ringde min älskling och var ap fuller. Sen ringde han 2 gånger till. Jag blev galen, haha. 

Så när jag vaknade idag så höll mamma på och bakade massa till imorgon. Vi ska fira pappa vid 4. Jag har inte köpt något present, så måste fixa det imorgon. Men det är inte lätt till den gubben. Annars imorgon blir det att färga håret o kanske det blir att klippa det lite också, även fast jag gjorde det för 5 veckor sen. Men tycker det är så kul, är sugen på att klippa en fin page. Men återstår att se till imorgon.

Nu har vi precis ätit god mat och nu ser vi på Robinson, det är strax Pristävling. 

Läste mina mejl för ett tag sen och såg att jag fått ett enooormt skönt beslut ifrån försäkringsbolaget :))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback