hello sunshine

När jag ändå var inne i stan så blev det att jag redan fick sån där kick av att vilja handla inför resan. Så var inne på Åhlens och köpte solskyddsfaktor och en annan, som tar 2 gånger fortare. Jag glömmer aldrig när jag och min familj var på Kreta för 2 år sen. Pappa skulle gå och handla solskyddsfaktor ett par dagar innan vi skulle hem. Han tänkte att han skulle ta en 2, i alla fall lite skydd tänkte han. Men när han kommer tillbaka till hotellrummet och vi kollar på flaskan. Så ser vi att han har köpt en som man tar 2x fortare. Hahah, fyfan vad vi skrattade. Han såg en 2:a på och tänkte väl inte mer på det. Men vi körde med den de sista dagarna. Och vilken snygg bränna vi fick! Så köpte jag även en inpackning på Hårvårdsbaren. Den är kanon bra mot torrt hår.

  fast på nivean tog jag 10.

Postat av: Emma

tack :)



nej men tack så mkt :)!

Postat av: Sanna

haha ja det gör ja med XD

2009-05-18 @ 20:18:18
URL: http://sannanannskog.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad härligt :D vad fick ni betala för resan?

2009-05-24 @ 11:28:46
URL: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback