...

jag har inte alls orkat skriva något i helgen. På Valborg följde jag och Fredrik med hans familj ut till hans mormor & morfar i Morängen. Grillade och tittade på en liten brasa, var trevligt. Kom hem skapligt och gick o la oss.

I fredags åkte jag, Emeliie, Mathilda & Cicci i Första maj tåget med Emeliie´s Ford Mustang. Var skit kul och glo på allt folk och spela högmusik. Mindre kul att vara kissnödig typ hela vägen och att jag brände sönder mig. Trodde inte att solen tog så mycket som den gjorde. Jag satt i linne i typ 4 timmar. Så på kvällen mådde jag inget vidare alls. Fick också reda på att min gammelfarmor, hade somnat in då på kvällen, vila i frid Ingrid <3

I lördags åkte vi till maxi och bytte mina gladiatorskor jag köpte i torsdags på Dinsko, en nit ramlade bort och en till var på väg. Lite tråkigt, då jag verkligen älskar de skorna!! Så ringde farmor och frågade om vi skulle komma ut till landet, så det gjorde vi. Var himla skönt att komma iväg lite. Farmor & farfar är BÄST!!

Igår vaknade vi tidigt och åkte in till stan. Jag hjälpte till på dansavslutningen, men var inte med och dansade. Men de var jättefina danser. Senare åkte vi och firade Fredriks pappa som fyllde år i torsdags.

Så kort och gott om helgen, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback