7.07

Jag är uppe så om det var med tuppen ;) Jag är svin trött, kom inte i säng förän vid halv 1 pga vissa omständigheter,haha. Ska gå till bussen om typ en kvart, sitter och käkar lite hallonkräm, yummi på det.
Börjar 8.10 med tråkig hotell. Vet inte alls vad vi ska göra nu, hon bablar typ om samma sak jämt huh?
Vet inte när jag slutar, vet bara att jag måste sitta kvar i skolan och göra klart ett arbete som ska in ikväll vid 12. Men så länge ska jag inte sitta kvar. För ska nämligen ut och sitta o dricka någon stans med mina vänner i klassen. Får se vart det bär av :)

Annars så får ni ha en bra dag, och du Camilla får ha det så bra i London i helgen och jag lovar du kommer bli snyggast på hela festen as Jesus ;)
Postat av: kiicka

Snygg blogg.

Gå gärna in på min blogg och kommentera!

Ha en forsatt trevlig dag Kram

Postat av: Camilla

jag är GRYMT imponerad av du tog dig upp bängman, heja dig :D ..och ja. själv sov jag som en stock när du ringde :P



och tack du ;) jag har nog med mig nåt onyttigt gott, brunt hem till dig sen :)

2009-05-08 @ 10:54:54
URL: http://fleming.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv:

Haha du tror det va :P Fan vilket pissigt väder det är förresten.

2009-05-08 @ 18:23:19
URL: http://vadbestarlivetav.blogg.se/
Postat av: m

okej tänkte om de var den som ja lagt in på bloggen, vill jätte gärna ha den men den finns inte i stan.. fanns de många på maxi ? :

2009-05-09 @ 15:57:19
URL: http://millii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback