30/5-09

what a lovely morning,  I  woke up next to my lovely man, and it can´t be a better morning <3

Postat av: Emelie

Mysigt att vakna upp bredvid en pojkvän, mysmys! :-)



Sv: Tack så jättemycket! Ja, jag blev faktiskt väldigt nöjd med klädstången. Den gjorde sig bra i hörnet :-)



Jaha, andra året. Hur är handel/turism då? Är det roligt? Åh, usch. Förstår om det är tråkigt att alla kompisar tar studenten nu. Men du har ju iaf ditt roliga kvar, det var så himla roligt! Blä, vill ta studenten igen!



Det var superskönt att ligga och sola idag! Det blir det i morgon också. Vad ska du hitta på? :-)



Kramar Emelie

Postat av: Emelie

Ja, okej! När jag hade tagit studenten så ångrade jag verkligen att jag inte hade läst handel/turism istället. Det verkade så kul :-) Har du bra lärare och så då?



Jag vet, det var verkligen superhett idag! Varmaste dagen hittills, men som sagt.. Man vet aldrig vad det blir för väder kommande dagar.

Men va? :O Vad är det du säger? Ska det bli kallare? Neeeje, vad fasen. Vill ha soool ju! :-(



I veckan, jadu.. Vi ska fira mors dag i morgon av olika anledningar, sen blir det att umgås med vännerna och sådär. Ska nog tillbaka ner till Kalmar på torsdag för att hälsa på klassen en sista gång innan terminen slutar! Sen är det ju nationaldagen på lördag så det måste ju firas ;-)



Vad ska du göra? :-)



Kramar Emelie

2009-05-31 @ 19:38:06
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/
Postat av: Emeliié

Klart du ska komma och bada, den blir nog klar i helgen som kommer , eller fredag om pappa nu får hem allt =)



Jaa vi kan ju ses i veckan tycker jag <3

2009-06-01 @ 08:49:18
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback