280509

Nu ska jag koka nudlar, sitter o pluggar litegranna till naturprovet som jag ska göra i eftermiddag. Hoppas verkligen att jag klarar det. Sen blir det stan och möta upp grannen för att lukta på parfymer. Ska beställa i Taxfreen :))

Annars mår jag inte bra i magen ännu, hoppas verkligen att det ger med sig snart!

Postat av: Emelie

Åh, tack! Vad gullig du är :-) Jag trivs superbra i klänningen, den är supersöt.

Vad är du för någon tjej då? :-) Vart bor du?



Kramar Emelie



P.S Måste ju säga att du har sjukt snyggt namn, haha!

Postat av: Anonym

Tusen tack! :)

2009-05-28 @ 12:46:17
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe, tack! Kände att jag kanske blev lite väl svart, men äh vad fasen. Det regnade ju ute :-P

Fick liva upp det hela med mitt rosa nagellack, haha.



Jaha, men gud. Det visste jag inte! Vad kul! :-) Hur visste du att jag har bott där då? Och vilken gård menar du, den i början på gatan eller?



Kramar Emelie

2009-05-28 @ 23:13:13
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Ja, eller hur! Jag är tokig i svart.. Sen sägs det ju att man ser smalare ut i det också... Haha! :-P



Ja, IKEA är inte fy skam. Man hittar verkligen alltid något där! Tänkte börja sätta ihop min klädstång snart, fy fasen. Jag längtar ju inte direkt, jäkla IKEA-skit, haha!



Ah, ok. Där det var/är en sån där hiss på utsidan av huset? Men ni har alltså altanen ut mot gatan eller?

Vad kul att du känner igen mig :-) Tyvärr så känner jag inte igen dig skäms. Men hur gammal är du?



Kramar Emelie

2009-05-29 @ 12:57:08
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/
Postat av: Emma

tack :)! Men ja trivdes inte rigkti i de endå ;P

2009-05-29 @ 17:16:04
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emelie

Samma här! Säg någon som älskar att sätta ihop IKEA grejer ;-) Haha!

Men jag tror också att det har blivit mer en "grej" att hata IKEA-grejer också om du förstår.. Det är ju inte alltid så jäkla jobbigt, men det är ju dom där jävla "instruktionsboken" som gör det svårt, haha. Men det gick.. Ska lägga ut bilder på bloggen sen!



Ah, ok. Men då vet jag vart du bor! Ja, vem vet.. Då kanske jag känner igen dig! Ok, 19 år. Går du på gymnasiet då eller vad gör du?



Ikväll ska jag hjälpa en kompis att flytta lite. Kul på en fredag, haha! Hon bodde också i Rambodal, men nu ska hon flytta till söder tull! :-) Vad ska du göra ikväll?



P & K

2009-05-29 @ 19:34:04
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback