Sängen är sååå mysig

Jag vill bara ha vår och sommar nununu. Kan någon fixa fram det eller? Jag är så trött på denna förbaskade snön som kommer och går hela tiden. Vid det här laget, borde väl snön ändå försvinna bort. Jag vill ha solsken, jag vill kunna gå på mysiga promenader med min älskling utan att man ska behöva frysa som en galning. Jag vill kunna gå lättkläd, med endast en cardigan eller liknade på axlarna. Vill gå i mina sommarskor, åh ge mig sommar för tusan!!!

Nu borde jag ligga och sova egentligen, ska upp vid 7. Börjar redan vid 8 imorgon, blir väl att käka frukosten i skolan antar jag. Ska till älskling imorgon och sova där. Vi ska åka och handla, laga mat och bara mysa framför tv och Andra Avenyn. Sen så måste jag gå till skolan på onsdag. Jag har en tendens till att bara ligga kvar i sängen när jag är där.
Men nu måste jag dit, så är det bara! 

 mallis - 2008 <3

Postat av: Emeliie

hur gör man dom kollagen ? :P sööt äru !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback