pussss

söndagkväll igen, veckan har gått otroligt snabbt. Jag har haft en kanon bra vecka med min älskling och mina vänner :) I fredags blev det party här, igår bakis + maxi + pizza + coca-cola + melodifestivalen + min älskling :)

Nu hade jag tänkt att koka mig ett par korvar, är ganska hungrig. Men mår illa, men kan bero på att jag har fått börja äta cerazette. Stod att man kunde få biverkningar så som illamående osv. Men hoppas det är borta imorgon, då jag vill gå till skolan. Börja halka efter allt för mycket nu känner jag.

Annars i veckan blir det väl att plugga + träna kanske om jag blir bättre. Ska även lämna in min cp-telefon. Hoppas verkligen att de kan fixa kameran och så att jag kan få in telefonbilderna i datorn och inte bara bilderna ifrån minneskortet.

Nu vid 8 börjar ju wipeout, det verkar vara rätt roligt! Annars ska jag duscha och kanske följa med grannen och hälsa på hennes polare på mcdonalds.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback