...

Har varit på stan ett tag idag, fast jag inte mår bra. Blev helt kallsvettig och dan. Men var tvungen att lämna tillbaka ett par skor som inte blev bra. Så köpte jag även två par spetsleggings i grå och benvita på Ginatricot, för bara 79 kr styck. Super billigt :) 

Nu hade jag tänkt att jag skulle fila och måla mina naglar. Blir fest här hemma ikväll, blir nice. Först blir det att käka med  min älskling, Mathilda och Camilla. Det blir fläskfilé med potatisklyftor och sås :)) 

I tisdags så firade mina vänner mig, det blev en trevlig kväll. Fick en sminkning på Make up store, en jättefin plånbok,
godis, dooleys + snappsglas :) TACK ALLIHOPA :) <3 
Postat av: sanna

ja eller hur tänk om man bara kunde trycka på en kanpp så blev det sommar det skulle ju vara underbart (:

Postat av: Emeliié

Tack själv bejb för att vi fick komma =) Hoppas ni hade det kanon igår också =) <3 Älskar diig vännen <3

2009-03-07 @ 12:53:56
URL: http://EmeliieRuukeel.bloggse
Postat av: Emeliie

guuud, dom var verkligen as fina leggingsen :D du passar ju i sånna :D <3

2009-03-08 @ 15:29:52
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback