<3

Jag saknar min Frippe, är så van att ha honom brevid mig varje natt. Men en dag måste det också ändras. Denna dag är idag. Nu har vi sovit med varandra nästan varje natt i flera flera veckor. Vi hinner inte få den där känslan av att vi saknar varandra. Så idag så intalade vi varandra att det är nog bäst att vi sover på varsin sida av stan i alla fall för i natt. Sen imorgon får vi se hur vi gör.
 
Jag hade tänkt att dra mig ner emot stan efter skolan imorgon och boka nageltid kanske? och sen köpa med mig en god sallad hem ifrån PAUS eller Fräcka Fröken, o sätta mig och skriva samhälls-inlämningsuppgiften. Eller om någon är frivillig o följa med på stan kanske? Jag slutar vid halv 4.  Slapp dag imorgon enligt mig som inte är kry än i alla fall. Tänkte skippa idrotten och så dra på svenskan och turismen i alla fall. Eller om jag kör på plugga-hemma-dag? Skulle också vara skönt faktiskt, och få något gjort för en gångs skull. Skulle även behöva städa och röjja i mitt rum så som det ser ut. Har påsar, kläder och väskor precis över hela jävla golvet.  

Postat av: Empa

Du & Fredrik är för söta.. Hoppas ni alltid kommer vara tillsammans =)) !Puss

2009-03-09 @ 02:01:59
Postat av: Anonym

hejsan:)

Jag hoppas allt är bra med dig.Jo,det skulle betyda så jäkla mycket om du kunde gå in på
http://vendelaSpace.devote.se,Jag kämpar verkligen med min blogg och sitter flera timmar om dagen med den,för att få den att lyckas.Och försöker nu att få den till topp 20 på devote.se Du vet inte hur mycket det skulle betyda för mig om du bara klickade på länken alf.



kram på dig!

2009-03-09 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback