Torsdag

Vaknade upp till en solig dag igen :) Men dessvärre ska jag inte sola idag. Ska städa lägenheten hade jag tänkt, har städat badrummet nyss. Ska väl börja plocka i ordning här i vardagsrummet och få bort alla mina grejer. Har så mycket påsar som bara står här. Ska titta och se vad det är för något i dem.. Ska även diska, dammsuga, tvätta golven och duscha innan Fredrik kommer hem. För då blir det att åka och handla. Ja just ja, måste även skriva en matlista. Så jag har lite att stå i fram till klockan 16.

På med bra musik och på´t igen!

Postat av: sophia

ambigösa tjejen ;)

Postat av: Emelie

Du är utmanad i min blogg ;-)



(Ska svara på din kommentar i morgon...) :-)



PUSS & KRAM

2009-06-26 @ 01:00:17
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/
Postat av: camilla

bloggkomunikation, me like ;) jag var ute och cyklade förståru, men ringer upp dig nu :D <3

2009-06-26 @ 13:57:15
URL: http://fleming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback