Grekland here we cooooome!

Nu lämnar jag och Fanny Sverige för 1 underbart skön vecka i Halkidiki (halka i diket, vilket jag nog kommer att göra).
Planet går om ca. 5 ½ h, ska åka om 1 h härifrån :))

Kommer sakna Fredrik, vännerna och familjen. Men 1 vecka går nog relativt snabbt iallafall. Så det blir nog göttans moset!

Jag har packat allt nu, var klar med allt vid 19. Till och med allt ligger i handbagaget ;D Jag har koll idag koll ;D

Ha det så bra nu här hemma i Sverige!
Postat av: Michelle

Fusk fusk! Hoppas ni får det trevligt :)

2009-06-14 @ 16:11:05
Postat av: Emelie

SJUKT AVIS.

Postat av: Emelie

Haha, men du stumpan. Inte behöver du väl säga förlåt för att du inte har svarat på min kommentar? ;-)



Haha, ja men sådär blir det ju ibland. Speciellt när man håller på att ta körkort! Då blir man ju skitstressad och bilen dör, haha! En grej som hände mig förra veckan var att bilen helt plötsligt dog i en rondell, hur ofta händer det liksom? Jag vetefan vad som hände, men jag fick panik.. Den bara saktade ner och ratten låstes, haha! Jag måste typ ha vridit av nyckeln, haha.. Jag har ingen aning om vad som hände, helt skumt! Pinsamt var det i allafall för alla bilar var tvungna att köra om :-D



Ja, men gör det. Hanssons är nog också rätt bra!



Ae lägg av! Nu är du i Grekland och gottar dig, fy fasen vad skönt! Det är i försig sol här hemma med, men inte lika varmt som i Grekland SÅKLART! :-( Så ni firar midsommar där alltså? Nice!



Ja, Liseberg är sjukt kul! Jag älskar också att åka karuseller, men ändå så är jag typ livrädd. Men det är väl det som är kul, kicken av det liksom :-)



Jaha, Tegelgården? Där bor min mormor, hihi! :-) Hon är dement så hon bor på den "mest sjuka" sidan av huset eller vad man ska säga. Vilken avdelning ska du jobba på?



P & K Emelie, en avis sådan ;-)

2009-06-17 @ 20:50:54
URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback