8/6-09

Nu är jag färdig, klätt på mig, sminkat mig och målat naglarna :) Blev endast genomskinligt. Så ska snart ta bussen in till resecentrum, där farfar kommer och hämtar så skjutsar han mig ut till Lindö.

Är sugen på att åka och sola sen, så kanske gör det. Köpte ett solkort i fredags måste verkligen grunda till Grekland på söndag. Annars så kanske grannen och jag skulle åka ut till maxi eller stan och lukta på parfymer. Jag ska beställa på taxfreen men vet inte vad jag vill ha för parfym riktigt? Är sugen på Lacoste men samtidigt på DKNY :) Så får se vad det blir, kanske hittar någon annan förtjusande doft ;D

Baby we can do it, we can do it all night

Postat av: camilla

förtjusande? ;) hahah! sola seeeeeeen :)

2009-06-08 @ 13:52:57
Postat av: Emelie

Ja, men det lät ju helt okej ändå! Jag skulle vilja prova på att jobba inom handel. Är det ingenting för mig sen så vet man ju det, då behöver man inte jobba med det sen när man blir äldre. Skulle vilja prova på något sånt!

Jo, förstår att du är blyg för det. Jag har vuxit otroligt mycket på sista tiden genom att kunna säga ifrån och sånt, det är väldigt skönt kan jag lova ;-)



Haha, fruktar för Smedbybacken. Nejdå, det går.. Prova hörsalsbacken annars då ;-) Haha, ännu värre. Där får man ju på PANIK om det blir motorstopp, till och med jag nästan! ;-)



Jag började på Ljura sommaren 06, men bytte till Helens körskola (den uppe vid polishuset) på hösten. Då hade jag läst terorin på Ljura och klarat den, så det var bara halkan och körningen kvar då! Så Helens kan jag faktiskt rekommendera om du inte väljer att gå på Hanssons!



Ae, lägg aaav! Jag vill också utomlands, fy fasen! Vart i Grekland ska du? :-)

Jadu, vet inte riktigt vad jag ska göra. Gröna Lund blir det nog, Liseberg och Göteborg en helg. FÖRHOPPNINGSVIS en sista minuten resa, men vi får se om min budget klarar det, haha! Har nämligen inget sommarjobb..



P & K Emelie





P.S Var det roligt på Hawaiifesten sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback