40-års fest!

Igår var vi hos Fredrik och Caroline i Krokek o firade dem på deras 40 årsdag :) Var väl la trevligt! Släkten träffar man ju inte allt för ofta. Fredrik är mammas kusin och Caroline hans sambo. Åt någon afrikansk rätt, var supergott :) och sen åt vi även en god glasstårta, min syster tog receptet så hon ska väl la göra den någon gång :) Efter vi hade varit där åkte jag till min älskling, så såg vi på film o myste lite o så :)

Idag måste vi städa hela lägenheten för den ska besiktigas på tisdag. Så har vi även tvättstugan nu fram till 15. Efter det blir det att åka kanske åka till returpunkten och slänga kartonger o annat skit. Så ska vi även åka till Maxi och panta och handla litegranna.

  Tårtan igår :) Mumsigt var den!
(Bild lånad av min syster!)

Postat av: Sophia

jag gillar stället Fredirik bor på, känns sthlms förort! Jag vill spela in en film där, såg det framför mig och har haft det i tanke sen dess. Synd att han flyttar, bästa Fredda!



Du fick ta bilden för tårtan var så fin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback