Oskyldigt dömd

Åkte hem förut, tog ett skönt bad och somnade till. Så kan det gå när man är jätte trött. Inte så smart!!! När jag kom ut ur duschen kom mamma, pappa och Moa hem efter 3 dagar ute med deras kompisars båt. Så hade de med sig cheeseburgare till mig :) Happyface! Packade och så, sen åkte mamma och jag till Fredriks mamma och dimpade av nästan allt inför imorgon. Första gången mamma och Helen träffades, haha.

Nu sitter jag här i soffan och ser på Oskyldigt dömd och dricker Loka Päron, mumma. Har bränt en skiva till imorgon och kanske även till andra tillfällen? Blev lite av varje om man säger så. Jag är en ganska så allätare av musik, förutom dansbands musik, ingen hit direkt. Tänkte att jag skulle måla mina naglar, får se om jag orkar det eller så tar jag det imorgon förmiddag innan vi drar ner till Ullared. 

Nu: en cigg på ballisen.. om man nu kan kalla det de? Den är skapligt liten ;)



 
Postat av: Sanna

oj du har hunnit med mycket du :) , låter väldigt skönt. Nej inget jobb för mig sökte en massa men fick tyvärr inget svar, men det blir kanske att åka till spanien om jag har tur :)

Postat av: EmelieCatrine

Åh, tack! :-) Hur är det med dig då Emelie? :-)

2009-07-10 @ 11:21:57
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

Jaha, Ullared. Vad ska du göra där? :-) Ja, allt är superbra med mig! :-)

2009-07-10 @ 12:11:54
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback