måndag

Jobbat idag, gick bra. Men var skapligt trött hela dagen. Mellan 14-16 är det segast. Alla går typ och lägger sig då. Men idag löste jag lite korsord med ett par stycken iallafall. Imorgon är jag på´t igen vid 8.30 till 16. Jobbar till 16 på onsdag också sen på torsdag till 15 som vanligt. Och på fredag har jag jobbat in 3 timmar, så då slutar jag 12. Så då bär det av ner mot Lysekil, så ska vi på Takida på kvällen. Efter konserten ska vi till Göteborg och ta in på Gothia Towers. Blir att sova där i 2 nätter. Ska på Liseberg på lördag.

Nu har jag mysat ner mig i soffan med datorn och tv. Snart kommer även min älskling och myser ner sig, så blir det att kika lite på Lotta på Liseberg. Efter det blir det Beck och sen somna som en stock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback