I TAKET LYSER STJÄRNORNA

Igår på eftermiddagen var vi jätte trötta så vi köpte med oss mcd hem och efter det la vi oss och kollade på "I taket lyser stjärnorna" Jag är så himla känslosam, tur att jag inte såg den på bio. Men den var riktigt bra o berörande. Jag rekommenderar filmen starkt. För att man kan tänka sig in i hur det är att vara dotter till en cancer sjuk mamma. Förstå olika situationer och så. Man kan även tänka  sig in i mammans roll om hur det är att vara sjuk. När hon dör på slutet, då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. De forssade hur länge som helst. Jag tänkte på hur det själv var när jag var sjuk och mamma låg brevid och grät osv. Väldigt jobbigt! Så därför jag hade telefonen avstängd igår..


Postat av: Sophia

har inte sett filmen ju och nu vet jag redan slutet, empan då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback