Helgen

Kom hem sen igår kväll. Har haft en kanon kul helg med roligt folk.

I fredags när vi kom ner vid halv 6 så gick vi in en sväng på Ge-kås och shoppade litegranna. Efter det gick vi upp till stugan, låg precis vid net-on-net. Så åt vi grillad kyckling, klyftpotatis, fetaostsås och sallad. Var verkligen jätte gott :)
Annars gjorde vi inte så mycket.. gick och la oss tidigt, men jag kunde ändå inte sova. Somnade inte förrän runt vid 4 tiden.

På lördagen vaknade vi vid tjugo över 8, då var bara Janne och Mats kvar uppe i stugan. De andra hade gått till Ge-kås när de öppnade. Haha, vi kom dock lite senare. Shoppade lite till grejer. Hittade mycket denna gången mot vad jag har gjort de senaste gångerna :) Så det var kul! Senare åkte vi till ett gammalt par i Göteborg. Där skulle vi tälta på deras tomt en natt. När vi kom dit åt fick vi lite fika och på kvällen fick vi lite potatissallad, pomme, kycklingklubbor och revbensspjäll. Vid 22 knoppade vi i vårat tält, var lite kallt om fötterna men somnade i alla fall denna natten. Var jätte skönt. Ös-regnade gjorde det också. Var jätte mysigt när det smattrade :) 

Igår gick vi upp skapligt, åt frukost och gjorde i ordning oss. Sen drog vi oss in emot Liseberg. Där åkte jag allt i från barnkaruseller till de läskigaste :) Åkte med Robin, Fredriks kusin. Han är 8 år och är inte mer än 1.29 tyvärr. Hade han varit 1.30 hade han kunnat åka lite mer läskiga men nu fick han ju tyvärr inte det. Men det var roligt att åka lite med han också ;) Vi åt en jättegod tacotallrik på ett mysigt ställe. Vid 7 var vi nöjda och drog oss hemåt. 

Så det var min helg i en liten sammanfattning.  
Postat av: Emma

jaa :D tackar :)!

Postat av: Marcus Å

Oj, är du tillbaka som läsare!? :D Det är kanon med mig, hur är det själv?

2009-07-15 @ 08:44:31
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback