monday 26/1-09

Fick en rast nu ifrån vår otroligt långa turismlektion. Så sitter nere i bibban med Erica :) Läser lite bloggar och kollar lite annat. Efter skolan idag, så kommer Fredrik till mig så ska vi väl hitta på något, får se vad :) men något får man väl hoppas på att det blir. Jag skulle kunna tänka mig att ta en runda på kanske stan och hitta någon födelsedagspresent till mig ifrån mamma och pappa. Men jag tycker det är sjukt svårt. Kanske att man bara ska önska sig pengar? Det är inte heller så kul att bara få pengar jämt. Alla i min släkt har så dålig fantasi! Kunde väl i alla fall hitta på något litet roligt paket + pengar :) Jag har i alla fall önskat mig Guitar Hero, Legends of Rock, undra om det är bra låtar. Jag har redan klarat av alla låtarna på World Tour hemma hos Fredrik, och jag hatar att typ få köra samma låtar om och om igen..

Nej nu börjar vi strax igen, slutar om 1 timme. SKÖÖÖÖNT!

Postat av: Marcus Å

Allt bra? :)

Postat av: Marcus Å

Jo, tack det är bara bra med mig! Vad är det för lektion som är så tråkig då? :P

2009-01-28 @ 10:43:42
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback